BTL divizija
BTL uklanja “posrednike” u vašoj komunikaciji prema klijentima, ekonomičan je način da se značajnom broju potencijalnih korisnika direktno pošalje poruka, uspostavi kvalitetan odnos sa njima, dobije koristan feedback, ali je ujedno i veoma moćan prodajni alat.
Znamo i kako da prevaziđemo osnovni problem na ovom polju promocije, a to je – kako koristiti raspoložive alate suptilno i sa pravom merom, a ipak precizno i efektno. U mogućnosti smo da pošaljemo preciznu poruku i omogućimo vam da sa klijentima uspostavite specifičan odnos poverenja i razumevanja, koji im mnogo više znači od upornih i agresivnih prodajnih ATL poruka. Neki od kanala komunikacije koje koristimo su:
- Promocija na mestu prodaje
- Produkcija štanda i promotivnog materijala
- Podela flajera, uzoraka i drugih promotivnih materijala
- Uređenje izložbenog prostora, specijalni programi za prodavace u šoping centarima
- Snabdevanje klijenata svim tipovima POS materijala.