Blog
Olimpijske igre 2024 i marketing: ko je u stvari pobednik?
„Niko se ne seća ko je zauzeo drugo mesto”? Ovogodišnje Olimpijske igre su, izgleda, pokazale da reči čuvenog Enca Ferarija više ne važe. Evo i zašto. Ovako veliki događaj iščekivan je sa velikim uzbuđenjem. [...]
Dobitnici smo ovogodišnje prestižne svetske zlatne IPRA nagrade za izuzetnost u odnosima s javnošću
Nema boljeg načina da se započne radna nedelja nego dobrim vestima, a zamislite tek kakva je atmosfera zavladala u našoj agenciji kada smo dobili vest koja je najbolja moguća! Naš ponedeljak bio je u [...]
Ponosni finalisti IPRA Golden World Awards
Ličio je taj dan na jedan sasvim uobičajeni četvrtak u našoj agenciji – sastanci, mejlovi, telefonski razgovori, vizuali, saopštenja… A onda je jedan mejl promenio sve! Congratulations! You are a finalist in the IPRA [...]
Smart Vision na krovu Evrope!
Uspešan tim je više od zbira svih svojih delova, jedna je od izreka koje na najbolji način oslikavaju timski rad, a ujedno i svaku uspešnu kompaniju, preduzeće, agenciju... Kako bi naš tim bio povezaniji, [...]
Prihvatili smo IZAZOV i ove, jubilarne desete godine održavanja Foruma komunikacionih lidera
Pod sjajnim, i u vremenu u kojem živimo nikada tačnijim sloganom - „Istina je izazov,“ održan je jubilarni, deseti regionalni Forum komunikacionih lidera IZAZOV u organizaciji Marketing mreže. Kao i prethodnih godina, na jednom [...]
Smart Vision uspešno započeo partnerstvo sa Woman.Comm Club-om
Zadovoljstvo nam je da objavimo početak jedne uzbudljive saradnje sa Woman.Comm Club-om. Ovo partnerstvo donosi svežu i drugačiju perspektivu u oblasti komunikacija, sa fokusom na osnaživanje žena u industriji komunikacija. Kao nezavisna full-service agencija [...]
Dani komunikacija 2024
Kada stručnjacima u oblasti medija i komunikacija spomenete Rovinj, uz neizostavni osmeh na licu i pomisao na plavo more, sunce, uske kaldrmaste ulice i osvežavajuće piće u ruci, zasigurno će nam asocijacija na ovaj [...]
Ključna uloga marketinških agencija u oblikovanju održivog poslovanja velikih kompanija
U današnjem globalnom spektru poslovanja, Environmental, Social, and Corporate Governance (ESG) postaje sve važniji faktor za kompanije koje žele da ostvare uspeh dugoročno. U ovom kontekstu, uloga marketinških agencija postaje ključna za oblikovanje poruke [...]
Nešto staro, nešto novo
Godina koja je pred nama već sada predstavlja svoje izazove, a mi smo tu da joj ponudimo rešenja. Kao stručnjak u svojoj oblasti poslovanja, direktorka Smart Vision agencije, Bojana Stanković, imala je priliku da [...]