Marketing mreža, interaktivan portal koji ima za cilj umrežavanje i poslovno povezivanje svih učesnika na tržištu marketinških komunikacija, pokrenula je društveno odgovornu akciju #KampanjaNaDar. Akciji se pridružilo 17 socijalnih preduzeća, kao i kreativnih PR i digitalnih agencija u Srbiji. Između ostalog i naša agencija, koja će u okviru ove akcije donirati kampanju socijalnom preduzeću Agro Iris. Ovim povodom naš Key Account manadžer, Dragana Marinković Dimitrijević dala je intervju za portal Marketing Mreža.
Dragana je izjavila „Drago nam je da smo u mogućnosti da budemo podrška jednom socijalnom preduzeću i pomognemo klijentu da svoje proizvode predstavi na pravi način, a Smart Vision tim je time svakako dobio i novi izazov kada je reč o malo drugačijoj vrsti komunikacije i priliku da svoju ekspertizu usmeri ka pomoći preduzećima i firmama ovog tipa.” Istakla je da se socijalna preduzeća susreću sa brojnim poteškoćama u poslovanju, da su primarno zaokupljena uspostavljanjem modela poslovanja, proizvodnje, kvaliteta, organizacijom radа, zbog čega marketing često biva na poslednjem mestu.
Ostatak intervjua možete pročitati na sajtu Marketing Mreže.