Prošle godine u ovo vreme sedeli smo za stolom gala večere održane u hotelu Metropol, komentarišući kategorije i projekte koji su odnosili nagrade i rekle, sledeća je naša. “Sledeće godine prijavićemo kampanju iz oblasti internih komunikacija na kojoj trenutno radimo i ne postoji šansa da ta nagrada ne bude naša!” složili smo se.

I bi tako. Iza nas je godina izazova, zanimljivih susreta i inspirativnih taskova.

Projekat „Engage Energize Enjoy“, koji smo radili za kompaniju Adecco, doneo nam je vredno priznanje Društva Srbije za odnose sa javnošću u kategoriji Najbolje interne komunikacije, što je odličan pokazatelj toga koliko je dobro osmišljen i sproveden u delo Employer branding na kome smo radili. Odličan pokazatelj, rekli bismo ali ne i najbolji. O tome koliko su dobre bile strategija i njena realizacija zapravo najviše govore merljivi rezultati, a kojima nešto više možete pročitati dalje u tekstu.

Za kompaniju Adecco, naša agencija sprovela je kampanju interne komunikacije u 17 zemalja EE&MENA regije. Cilj kampanje bio je povećanje zadovoljstva zaposlenih i smanjenje njihove fluktuacije. Ovim projektom kompanija Adecco podigla je svoj rejting na globalnom nivou kao poslodavac, te se može reći da smo radeći na internim komunikacijama, sredili tri muve istovremeno – povećali zadovoljstvo zaposlenih, smanjili fluktuaciju, ali i podigli imidž kompanije na nivo i te kako atraktivnog poslodavca, što je jedan od primarnih ciljeva employer brendinga.

Kampanja je obuhvatala kompletno strateško, konceptualno i vizuelno postavljanje osnova interne komunikacije, kao i kreiranje svih komunikacijskih materijala, njihovu lokalizaciju i plasiranje kroz adekvatne kanale lokalnim timovima u svih 17 zemalja.

U toku trajanja kampanje, kompanija Adecco se plasirala među 10 najboljih mesta za rad na svetu. Uspešnost kampanje merena je na osnovu mesta koje je kompanija zauzela na GPTW* (Great Place to Work), što je za devet mesta više nego u periodu pre kampanje. Kompanije se na ovoj listi plasiraju na osnovu mišljenja njihovih zaposlenih, koje je zapravo i najrelevantnije kada govorimo o najboljem mestu za rad.

Mnogo smo naučili kao tim radeći na internoj komunikaciji kompanije kakva je Adecco, a činjenica da smo osmislili, kreirali i iz naše kancelarije na Novom Beogradu, operativno sprovodili kampanju u 17 različitih zemalja Eastern Europe and Middle East and North Africa, na nekoliko različitih jezika, doprinoseći izuzetnoj poslovnoj klimi kompanije i porastu nivoa zadovoljstva zaposlenih, za nas je bila dovoljan indikator da je za ovakav projekat vredno potruditi se da dobije pažnju i nagradu kakvu zaslužuje.

Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) nagradilo je najbolje komunikacijske kampanje, projekte i inicijative u 2015. godini, na tradicionalnom, 19. po redu godišnjem PRijemu koji je održan u Mikser House-u.

Ove godine je na adresu Društva pristiglo čak 87 radova, raspoređenih u 11 različitih kategorija, dok su se u finalnom izboru našla 33 rada iz korporativnog, javnog i neprofitnog sektora.