U onom trenutku kada je život stavljen na pauzu, eksperti iz oblasti marketinga su pred sobom imali izazovni period kada su radili možda više nego ikada. Bilo je potrebno kreirati nove strategije, shodno novo podeljenim kartama.
Sve se zaustavilo, samo jedno nikako nije smelo – Internet, jer tamo smo se preselili svi. Upravo to je uticalo da snaga on-line medija i društvenih mreža učini da upravo ti kanali postanu „nove face u gradu“.
Nemojte misliti da smo na vrhuncu njihove slave.
Predviđanja kažu da će se do 2022. godine potrošnja marketara na oglašavanje na društvenim mrežama povećati za 89%. Da budemo precizni, ukupan obim oglasa na društvenim mrežama će se drastično povećati, kao i konkurencija, ma kojoj industriji pripadali.
U moru svega, bitno je biti na onom talasu koji će svi primetiti.
Za to će vam biti potrebna dva sastojka za privlačenje i zadržavanje pažnje gledalaca na oglasima na društvenim mrežama. Prvi su iskrene i tačne tvrdnje, a drugi dizajn koji upada u oči.
Pogledajte ovde šta je to sve Designrush izdvojio kao kvalitetne sadržaje i inspiracije po pitanju dizajna oglasa na društvenim mrežama bilo da se radi o Facebooku, Instagramu, YouTube-u ili Tik-Toku.
Inspirišite se odmah!