Ako je Instagram vaša omiljena mreža za predstavljanje vašeg proizvoda, verovatno ste već primetili novu ikonicu za novu opciju – Reels.

Danas delimo sa vama na koje sve načine možete da iskoristite Reels da unapredite vaš brend.

 

  1. Iskoristite sve opcije

Priča vašeg brenda je bitna i vaši pratioci žele da znaju sve o tome. Na raspolaganju imate formate od 15 sekundi i 30 sekundi da na što verniji način ispričate autentičnu priču koja se krije iza vašeg brenda. Uz to ne zaboravite da iskoristite sve alate koje Reels nudi, pa tako dodajte efekte, razne edite, tranzicije i naravno muziku da sve to što bolje dočarate.

 

  1. Ko su ljudi koji čine vaš tim?

Vaši pratioci žele da vide ko su ljudi čiji proizvod kupuju ili u čiju priču veruju, pa je tako prikazivanje samih kreatora podjednako efektivna stvar. Prilikom kreiranja kontenta za Reels o vašem brendu uključite i one koji ga stvaraju kako biste pratiocima pokazali širu sliku.

 

  1. Kako nastaje vaš proizvod? Prikažite taj proces!

Na zabavan i autentičan način prikažite kompletan kreativni proces kako nastaje vaš proizvod. Snimajte iz različitih uglova, menjajte kadrove i dopustite pratiocima da se osećaju kao da oni stvaraju zajedno sa vama vaš proizvod. Dozvolite im da zavire i u neke vaše male tajne jer će zbog toga proizvod zavoleti još više!

 

  1. Nije sve tako savršeno

Prilikom kreiranja priča, trudite se da uhvatite i postavite i sve one simpatične momente kada ne ide kako treba, nepredviđene scene nastale tokom snimanja. Može se desiti da u toku kreiranja priče nastane nekoliko šaljivih spontanih momenata koje će vaši pratioci sigurno želeti da vide.

 

  1. Kako se vaš proizvod koristi? Edukujte vaše pratioce o tome!

Veliku ulogu prilikom odabira proizvoda čini i to koliko znamo o njemu i njegovom načinu korišćenja i zato edukujte svoje pratioce kako se vaš proizvod koristi i podelite sve one male tajne koje samo vi znate, a koje doprinose boljoj upotrebi vašeg proizvoda.

 

  1. Inspirišite se!

Iskoristite video objave konkurencije da se inspirišete i podstaknete vaš lični kreativni proces.

 

  1. Objavite Giveaway

Poklonite pratiocima vaš proizvod i koristeći Reels napravite kreativni video o tome

 

  1. Podelite sreću sa vašim pratiocima

Kako provodimo dane razmišljajući o trenutnoj situaciji, o poslu, o nečemu što nas je danas iznerviralo svi posežemo za mrežama da se malo oraspoložimo. Podelite sa vašim pratiocima malo srećnih i zabavnih trenutaka koji ne moraju biti u vezi sa vašim brendom, nešto što je vas oraspoložilo i ulepšajte im dan!