Sve više je načina da se kreativno izrazimo i prikažemo naš sadržaj na društvenim mrežama.

Sa pojavom različitih aplikacija za edit fotografija, video sadržaja lako i brzo svako može urediti i prilagoditi profil svom ukusu.

Ipak, moramo biti oprezni jer lako možemo skrenuti van onoga što je naša ciljna grupa i koliko god se trudimo da pratimo trendove, ne smemo da zanemarimo sadržaj, jer trendovi nekad odstupaju od nama aktuelnih tema.

Najpopularnije aplikacije za editovanje fotografija su svakako Canva i PicsArt. Na fotografiji uz samo par klikova možemo dodati efekte, podesiti osvetljenje, ili obrisati neželjeni objekat + implementirati logo našeg brenda! Zvuči sjajno i jednostavno i već vidimo da mobilni telefoni uveliko zamenjuju i foto aparate i računare. Međutim, važno je da napomenemo da kvalitet fotografije ipak puno toga govori o brendu i da profesionalna kamera i softveri poput Adobe Photoshopa, After Effectsa ipak i dalje imaju izuzetnu važnost i dele profile na profesionalne i one manje profesionalne. Upravo na popularnim profilima možete videti da kako raste njihova popularnost tako raste i kvalitet sadržaja, obrade video materijala i montaže.

Da li koristiti mobilne aplikacije za editovanje?

Apsolutno da! Olakšavaju i ubrzavaju proces izrade materijala ali imajte u vidu da ne mogu postići visoko-kvalitetne efekte poput kamere ili programa na računaru. Savet influenserima i profilima koji žele da rastu i da se razvijaju jeste da vode računa o kvalitetu svog sadržaja i budu inovativni, da uz nove „trikove“ postavljaju ciljeve i motivišu svoje pratioce.