Godina koja je pred nama već sada predstavlja svoje izazove, a mi smo tu da joj ponudimo rešenja. Kao stručnjak u svojoj oblasti poslovanja, direktorka Smart Vision agencije, Bojana Stanković, imala je priliku da iznese svoje mišljenje o inovacijama u svetu PR-a, ali i da se osvrne na dobre prakse poslovanja koje agenciji obezbeđuju dugo trajanje.

Petnaesti rođendan Smart Vision agencije, koji je obeležen 2022. godine, krunisan je hrabrim korakom na koji smo veoma ponosni- otvaranjem kancelarije u Dubaiju. Upravo ova kancelarija, koja je zadužena za Bliski Istok, unapredila je kako naše poslovanje, tako i naš tim, što je najviše došlo do izražaja tokom čitave 2023.godine kada smo vredno radili na postavljanju sistema, jačanju tima, ali i mreže saradnika.

Ako ste upoznati sa našim načinom rada, verovatno ste do sada čuli za tradicionalnu ekskurziju iznenađenja. U želji da približimo daljine, kako teritorijalne, tako i kulturološke, upravo ovu godine smo čitav tim iz Beograda na nekoliko dana preselili na Bliski Istok, i u Dubaiju organizovali niz zanimljivih aktivnosti povezujući još čvršće timove. U današnjem poslovnom okruženju, uspešne firme prepoznaju da njihova najvrednija imovina nisu usluge već ljudi koji ih pružaju. Zato je za nas jedna od najvažnijih strategija investiranje u timski duh i do sada se u praksi pokazalo da je to uvek vredna investicija koja rađa svaki dalji napredak.

Međutim, ulaganje u međuljudske odnose postoji i van naša “4 zida”. Dobri odnosi sa klijentima i saradnicima omogućavaju nam rast, a ponekad i zajedničku zabavu. Najveća nagrada su pohvale i zadovoljstvo koje dolazi sa te strane. U ovom pogledu, godina koja je iza nas donela je brojne projekte na koje smo ponosni. Izdvojili bismo divnu saradnju koju je Smart Vision agencija ostvarila sa Novak Đoković Fondacijom. Prilikom gostovanja dr Gabora Matea, koji je širom Balkana održao niz predavanja i radionica, pružili smo PR podršku fondaciji. Izdvojili bismo to da je naš rad bio donacija samoj fondaciji. Elan za dalje poslovanje daje nam upravo činjenica da smo pomogli u širenju svesti o važnosti mentalnog zdravlja.

Takođe, u 2023. godini bili smo otvoreni da saslušamo svetske stručnjake iz oblasti marketinga. Naša agencija imala je priliku da prisustvuje na različitim konferencijama, kako u publici tako i na bini. Većina tih agencija govorila o veštačkoj inteligenciji i o tome da je dosta pažnje usmereno na pitanje “Da li će nam AI uzeti posao?”

Videti inovaciju kao priliku, a ne pretnju je umeće u našoj oblasti rada. Koristili smo napredne algoritme veštačke inteligencije za analizu podataka kako bismo smislili što bolje kampanje. Koristiti AI kao alat, a ne kao izvor ideja ključ je u rešenju zagonetke “Da li će nam AI uzeti posao?”

Prošlu godinu obeležio je i poziv da uz odabrana sjajna lica komunikacijske scene regiona, naša direktorka komunikacija, Bojana Stanković bude deo stručnog žirija za dodelu nagrada u oblasti PR-a, The AWARD. Ovo iskustvo privelo je 2023. godinu kraju na profesionalan način, u skladu sa našim poslovanjem.

Smart Vision agencija vam u novoj godini želi poverenje u ljude, autentičnost u stilu i transparentnost u radu!

Ceo intervju sa dodatnim delom koji se odnosi na očekivanja i trendove kada je 2024.godina u pitanju možete pronaći na linku https://womancomm.club/novosti/smart-vision-u-2023-godini-otvaranje-kancelarije-u-dubaiju-zasigurno-je-definisalo-razvoj-kojim-smo-se-operativno-bavili-i-na-kojem-cemo-nastaviti-da-radimo-i-u-2024-godini/