Nema boljeg načina da se započne radna nedelja nego dobrim vestima, a zamislite tek kakva je atmosfera zavladala u našoj agenciji kada smo dobili vest koja je najbolja moguća!

Naš ponedeljak bio je u znaku svetskog priznanja poznatijeg kao „Oskar za PR“ – dobitnici smo prestižne zlatne IPRA nagrade za izuzetnost u oblasti odnosa s javnošću (Golden World Awards for Excellence) u kategoriji nevladinih organizacija za osmišljenu i sprovedenu PR strategiju „Dr Gabor Mate na Balkanu“ u organizaciji Novak Đoković Fondacije.

Međunarodna asocijacija za odnose s javnošću (IPRA) nagradila je tako izuzetan rad i doprinos našeg tima u sprovođenju efikasnih komunikacijskih napora kada je reč o saradnji sa medijima širom Balkana, koji su prepoznali važnost traume, ranog razvoja dece i mentalnog zdravlje uopšte.

Tako je i sama IPRA, sa članovima žirija koji su činili iskusni i priznati PR stručnjaci iz celog sveta (Nemačka, Velika Britanija, Hrvatska, Turska, Filipini, Egipat, Bugarska…), prepoznala važnost teme kao što je trauma za ceo region Balkana, i trud, napor i znanje koje je prikazao naš PR tim.

Uspeh naše PR strategije obeležen je brojnim medijskim objavama koje su imale za cilj da upoznaju širu javnost sa radom Dr Gabora Matea, kao i njegovim i intervjuima globalne direktorke Fondacije Jelene Đoković u vodećim medijima i javnim servisima u regionu. Njihove poruke stigle su tako do najvećeg broja ljudi širom Balkana, o čemu svedoči i više od 600 medijskih objava u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Sloveniji i ostatku regiona.

Kako bi projekat nastavio da živi, osmislili smo i realizovali podkast „Razgovori o roditeljstvu“ koji je na YouTube kanalu Fondacije u svakom trenutku dostupan svima koje zanima ova važna tema. U podkastu o izazovima roditeljstva govore Jelena Đoković, dr Gabor Mate i Smiljana Grujić, psiholog, psihoterapeut i programska menadžerka u Novak Đoković Fondaciji.

Kampanja „Dr Gabor Mate na Balkanu“ je trajala šest meseci i u tom periodu medijski smo promovisali: sedam ekskluzivnih premijera dokumentarnog filma „Mudrost traume“ u Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Skoplju, Podgorici, Sarajevu i Ljubljani; sedam ekspertskih panela, tri predavanja u Beogradu, Banja Luci i Sarajevu, dve celodnevne radionice u Beogradu i Ljubljani, i realizovali devet epizoda podkasta „Razgovori o roditeljstvu“ koji imaju više od 400.000 organskih pregleda.

I nije samo ponedeljak bio u znaku „zlatne medalje“ za naš trud i posvećenost, već će i u danima, nedeljama i mesecima pred nama ovo priznanje biti naša dobra vest i razlog za osmeh.

Dobijanje zlatne IPRA nagrade je pokazatelj kvaliteta Smart Vision tima u odnosima s javnošću i naše nepokolebljive posvećenosti stvaranju pozitivnog uticaja kroz stratešku komunikaciju. Ovo prestižno priznanje samo je dodatni vetar u leđa da budemo još bolji, kreativniji i hrabriji u svojim idejama.