Nakon nekoliko godina pauze, početak jesenje sezone obeležili smo i izuzetno važnim okupljanjem članova GlobalCom PR mreže. Ovogodišnji sastanak održan je u Biznis centru Ujedinjenih Arapskih Emirata, u Dubaiju u kome su se okupili naši dragi partneri i prijatelji iz preko 20 zemalja, od Južne Amerike do Japana. Ovaj skup bio je značajniji utoliko što je bio prilika da se ponovo povežemo i sretnemo uživo nakon dosta onlajn sastanaka i nastavimo sa jačanjem zajedničkih poslovnih interesa, jačanjem međuagencijskih veza, definišući procese zajedno kao globalni PR tim.
Prvi dan sastanka bio je posvećen upoznavanju novih partnera, trendovima i aktuelnim temama i idejama za menjanje trenutnog marketinškog okruženja. Autentičnost, personalizacija, sadržaj baziran na konkretnim podacima, kratke i jasne poruke, samo su neki od ključnih pravaca o kojima se diskutovalo. Značajan osvrt napravljen je i ka brizi o zaposlenima i njihovoj važnosti, izgradnji i negovanju poverenja sa medijima, ali i širenju biznisa, okretanju novim tehnologijama i trendovima.
Drugi dan bio je dan rezervisan za Workshop. Podeljeni u nekoliko radnih grupa pozabavili smo se razvojem mreže, kroz nove ideje, unapređenje biznisa, postavljanje novih ciljeva i alata. Na ovaj način nešto bliže smo upoznali jedni druge, sagledali različite aspekte i zajednički napravili korak ka definisanju nekih novih procedura koje će biti predstavljene svim članovima mreže kroz novi akcioni plan u narednom periodu.
Kruna ovogodišnjeg samita bilo je druženje u srcu pustinje uz upoznavanje tradicije i kulture koja se razlikuje od naših ne samo kroz kuhinju, već i kroz ples. Tokom ove večeri dodeljene su i nagrade za najuspešnije PR kampanje u Impact i Creative kategorijama za B2B i B2C.
Čestitamo kolegama iz agencija Precious, Progress Communications, Kyodo PR, PR LATAM, 4D Communications, Antenna Group, GlobalComm i Spreckley.
Do narednog susreta i GCPR 2023 samita zakazanog za narednu godinu, kada će nas verovatno ugostiti dragi prijatelji iz Japana, nastavljamo da širimo i unapređujemo našu PR mrežu kvalitetnim projektima i uspešnim međuagencijskim saradnjama.