Blog
Kako promovisati sopstveni brend na TikToku?
Možda se to ne čini na prvi pogled imajući u vidu prirodu ove društvene mreže, ali promocija brenda na TikToku može biti veoma uspešna. Pod uslovom da znate šta radite. Jedna od najpopularnijih (ako ne [...]
Reels – Ispričajte priču vašeg brenda!
Ako je Instagram vaša omiljena mreža za predstavljanje vašeg proizvoda, verovatno ste već primetili novu ikonicu za novu opciju - Reels. Danas delimo sa vama na koje sve načine možete da iskoristite Reels da unapredite [...]
Šta nam je izmamilo osmehe?
Priče o lepim stvarima su jedne od onih koje nam uvek drže pažnju i učine da se osećamo baš dobro i zato lepa reč nikada ne izlazi iz mode. Mi se trudimo da je lepih [...]
Il’ si IN, il’ si OUT
U onom trenutku kada je život stavljen na pauzu, eksperti iz oblasti marketinga su pred sobom imali izazovni period kada su radili možda više nego ikada. Bilo je potrebno kreirati nove strategije, shodno novo podeljenim [...]
Vraćanje dobrim starim eventima
Kako trenutno stoje stvari, za sezonu proleće/leto, očekuje se lagana stabilizacija i izlazak iz kruga isključivo virtuelnih događaja, čemu se lično radujemo. Velike promene, naročito u našem regionu se ne očekuju, ali globalno na osnovu [...]
Izgradnja odnosa sa klijentima u vreme pandemije
Kako period krize i poslovne opasnosti prevesti u priliku za uspeh? Pandemija je uticala kako na ljudske živote, tako i na ekonomiju na svetskom nivou, stavljajući na borbeni front mnoge biznise i delatnosti. Dok poslovni [...]
Covid19 kao pokretač digitalizacije
Ove godine suočili smo se sa brojnim privatnim i poslovnim izazovima i promenama, stekli nove navike, razmotrili stare mehanizme i naučili nešto novo o sebi i drugima. Spakovali smo lap-topove, uspostavili kućne kancelarije, sastanke održavali [...]
Rast industrije gejming opreme
Svetska banka u izveštaju „Globalni ekonomski izgledi“ prognozira da će ove godine doći do pada globalnog rasta za 5,2 odsto, što će ujedno biti i najdublja recesija od Drugog svetskog rata. Pojedine industrije snažnije su [...]
Virtuelni događaji: zašto ih i kada organizovati
Malo je verovatno da virtuelni odnosno online događaji imaju tu moć da u potpunosti odmene iskustvo učestvovanja u skupovima poput seminara, predstavljanja proizvoda, korporativnih žurki ili teambuilding-a u „stvarnom svetu“. Ipak, u okolnostima koje zahtevaju [...]